Bijna 3 jaar na de verkoop aan Buongiorno wordt het tijd voor een nieuwe uitdaging
Amstelveen, 1 december 2009 – Eind december 2009 zwaait Ruben Troostwijk af als Managing Director Nederland en Duitsland van Buongiorno Marketing Services. De divisie waar HotSMS onderdeel van uit maakt. Na ruim 9 jaar, waarvan 3 jaar onder het Italiaanse Buongiorno, heeft Ruben besloten dat het tijd wordt om het stokje door te geven. Wat Ruben’s volgende stap wordt is op dit moment nog niet bekend. Eerst gaat hij genieten van een reis door Australië met zijn gezin.
Per 1 december 2009 wordt Ruben opgevolgd door Taaf von Brucken Fock als Managing Director voor Nederland. Taaf komt van Telegraaf Media Nederland en werkte als Sales Manager voor dagblad De Telegraaf en Spits. De werkzaamheden voor Duitsland worden overgenomen door de Managing Director van Buongiorno Marketing Services Frankrijk.
Ruben heeft aan de basis gestaan van het succes van HotSMS. Sinds 2000 heeft hij een belangrijk aandeel gehad in de ontwikkeling van Mobile Advertising en Mobile Marketing in Nederland. Met als uiteindelijke kroon op het werk de verkoop van HotSMS aan het beursgenoteerde Buongiorno in februari 2007.
“Met de integratie van HotSMS binnen Buongiorno Marketing Services zit mijn taak er op. Ik heb altijd met veel plezier gewerkt in deze zich razendsnel ontwikkelende markt. Ik heb er alle vertrouwen in dat Taaf HotSMS de komende jaren verder kan laten groeien. En de positie als leider in Mobile Advertising & Marketing te verstevigen.“, aldus Ruben.